idakontio

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2011

Dagen i skolan typ ♥

Av Ida Kontio - 27 oktober 2011 13:59

Tjeenare all bloggare :)♥

Dagen i skolan har vart helt okej bra.
förutom att nathalie grät, men sen gick det bra tror jag ;)
iallafall så vi började med Engelska på morgonen som är alltid lika tråkigt -.-
sen had vi rast i ungeför 30 min, du satt man och snacka men kommpisarna och så. sedan efter det så haade vi NO, inte häller så kul men jag skrev om Tigrar inte det roligaste man kan göra på den lektionen.
så efter det så hade vi svenska, jag och Lovisa gick till studion för att fortsätta att lyssna på boken vi alla läsre i klassen,den är väll helt okej bra, men inte den bästa boken man har läst men men :P
Ni som inte vet vad studion är på gökstenskolan, så det är en speciia rum där man kan få extra hjälp som jag då behöver :P men sen efter det så vart det SO i 70 min -.- inte alls kul :( skriva om något som jag inte fattar så mycket om :P men men det är väll bara att skriva endå :P
sen änkligen lunch och det blev Potatis-Purjosoppa hahaha rätt så gott :)
sedan så hade vi en kort svenska lektion som är onödig för den är bara i 20 min -.-
sen slutade vi och jag jick hem till min och han o pratar med pappa om något helt oviktigt som han alltid måste kommenter saker :P hahah men han är bara rolig i bland xD
det beror på vad han säger och gör :P
men nu sitter jag iallafall hemma och sjunger till musiken, ska också hinna med att packa lite tills i morgon för det blir och dra till ULLARED men mamma, om min morbros tjej Fia :) hoppas det blir kul iallafall, men det blir det säkert ;) men så i morgon och på lördag tror jag inte att jag skriver något på bloggen för då är jag inte hemma :)
men ni kan vara snälla och vara sociala och messa med mig då :)
men aa nu efter jag har suttid vi datan och lite senare på dagen vet jag inte vad som ska hända men det blir säkert att gå ut o hitta på något eller så är jag hemma hela dagen och har tråkigt :P 
men men vi ses ksk i morgon bloggen men jag vet inte annars på söndag :)
jag bjuder på en låt som jag lyssnar på och tänker massa :/

kram idakontio  
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Kontio - 30 oktober 2011 10:51

Tjeenare bloggen :)nu är man änkligen hemma från ullarse, har saknat er här i torshälla en hel del,men när man kommer hem får man reda på att mina syskon har vart/är magsjuka INTE lika kul :Cjag som skulle vara med jacob nu ksk det inte går :'Csaknar...

Av Ida Kontio - 28 oktober 2011 10:09

Tjeenare bloggare här kommer ett snabbt inlägg :)Nu är jag påväg mot ullared o ska köpa kläder och lite sånt :pHelt okej kul åka dit med mamma :)Men ni får se imorgon eller nej på söndag lite grejer jag köppte där <3Kram IdaKontio   ...

Av Ida Kontio - 26 oktober 2011 19:17


Tjeenare alla :)♥Nu äre så att jag gjorde en ny blogg för saker som inte alls är kul och få :/hoppas jag kan ha denna blogg längre utan att få såna komentarer.. :/Men det skulle vara kul om ni läser och följer min blogg varje dag, jag ska förs...

Presentation


hej och välkommen till min blogg, var snäll läs och följ varje dag :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards