idakontio

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2011

Tjenare <3

Av Ida Kontio - 30 oktober 2011 10:51

Tjeenare bloggen :)

nu är man änkligen hemma från ullarse,
har saknat er här i torshälla en hel del,
men när man kommer hem får man reda på att mina syskon har vart/är magsjuka INTE lika kul :C
jag som skulle vara med jacob nu ksk det inte går :'C
saknar dej älskling ;*
jag lovade att ni skulle få se vad jag hade handlat men det kommer nu inte får nu:P
för att jag årkart inte ta kort på alla grejer xD
så det ksk ni kommer få se i skolan eller någon gång vi är eller så <3

vet inte vad jag ska skriva men snart måste jag sätta fart och städa rummet..
inte alls kul men men det måste göras det med :P
herrå vi ksk ses närmare mot kvällen bloggen :)
men hejdå så länge.
kram idakontio  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Kontio - 28 oktober 2011 10:09

Tjeenare bloggare här kommer ett snabbt inlägg :)Nu är jag påväg mot ullared o ska köpa kläder och lite sånt :pHelt okej kul åka dit med mamma :)Men ni får se imorgon eller nej på söndag lite grejer jag köppte där <3Kram IdaKontio   ...

Av Ida Kontio - 27 oktober 2011 13:59

Tjeenare all bloggare :)♥Dagen i skolan har vart helt okej bra.förutom att nathalie grät, men sen gick det bra tror jag ;)iallafall så vi började med Engelska på morgonen som är alltid lika tråkigt -.- sen had vi rast i ungeför 30 min, du satt...

Av Ida Kontio - 26 oktober 2011 19:17


Tjeenare alla :)♥Nu äre så att jag gjorde en ny blogg för saker som inte alls är kul och få :/hoppas jag kan ha denna blogg längre utan att få såna komentarer.. :/Men det skulle vara kul om ni läser och följer min blogg varje dag, jag ska förs...

Presentation


hej och välkommen till min blogg, var snäll läs och följ varje dag :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards